Monday 24 May 2010

BLOG INI

Besarlah harapan saya melalui blog ini saya dapat berkongsi sedikit ilmu yang dianugerahkan oleh Allah kepada saya untuk dikongsi bersama.
Pengalaman saya dalam bidang pendidikan tidaklah terlalu lama tetapi setiap inci pengalaman yang saya ada amat berguna kepada saya. Dunia perakaunan dan pendidikan amat sebati dalam jiwa saya.
Ilmu yang ada perlu dipertingkatkan dan dikongsi bersama. Untuk tujuan tersebut saya amat berharap blog ini menjadi landasan kepada saya untuk berinteraksi dengan umum terutamanya pencinta-pencinta alam siber..dan saya amat mengharapkan respon yang membina terutamanya dari kalangan pelajar-pelajar saya dan juga bekas-bekas pelajar saya yang kebanyakannya telah menceburi bidang kerjaya masing-masing. Besar juga harapan saya agar blog ini menjadi penjana kebangkitan idea kepada kita semua..

Sekian, wassalam

No comments:

Post a Comment